Basilisk
The peace between the Kouga and Iga is broken. The outcome of the battle will determine the next Shogun. Passions of the past reignite as two scrolls are sent out into the night.
Tenzen arrives at the Kouga stronghold, claiming to carry a message from Gennosuke. A brutal battle erupts when the suspicions of the Kouga prove warranted.