Baskets
Tragedy strikes when one of Martha’s best friends is murdered by another one of her friends. Chip comes to Martha’s aid in the aftermath.
Easter in Bakersfield is not all Neil Diamond sings it to be as Baskets family drama brews over brunch.
Dale, sick of getting screwed out of a good deal on hutches, leaves his daughters in the care of Chip, consequences be damned.