Baymax Dreams
Baymax Dreams of Evil Sheep
When Baymax counts too many sheep, a Junk Data Protocol begins deleting his new fluffy friends! Oh no.
Baymax Dreams of Bed Bugs
As Hiro tries to remove Baymax's nasty computer virus, a swarm of bed bugs chase Baymax through his nightmare!
Fred gets identified as a corrupt file and is split into multiple pieces! It's up to Baymax and all the tiny Freds to put him back together!
Dropping Fred into Baymax's virtual mind...? Of course a glitch during the upload process causes some hiccups, one of which is named Gertrude.