Be Cool, Scooby-Doo! Be Cool, Scooby-Doo!
The Scooby gang is back with a modern comedic twist on the beloved classic. With high school over, Shaggy, Scooby, Velma, Daphne and Fred hit the road in the Mystery Machine. However, havoc-wrecking monsters have a way of finding the gang.