Beachside Brawl
Seafood Shack
Antonia Lofaso challenges the chefs to created dishes with the star of coastal cuisine: seafood. Chefs Tiffani Faison and Brooke Williamson kick things off with a one-on-one battle. Then, the teams make their coast's version of a budget seafood feast.
4th of July Party
Antonia Lofaso challenges the chefs to create delicious summer eats for the 4th of July. Chef-mentors Tiffani Faison and Brooke Williamson lead their teams to create the ultimate burger. Then, the losing chefs battle it out over a grilled family feast.
It's time for some sweet summer treats! First, Antonia Lofaso challenges chef-mentors Tiffani Faison and Brooke Williamson to team up with a chef of their choosing to make a hot and cold duo. Then, the chefs participate in a boardwalk bake sale.
Antonia Lofaso challenges the chefs to create dishes fit for a day at sea. Chef-mentors Tiffani Faison and Brooke Williamson lead a team challenge to make a decadent brunch, and the competing chefs face an individual challenge to create a romantic dinner.
With the ultimate summer getaway on the line, Antonia Lofaso challenges the remaining chefs to flip a classic tropical drink into a beachside meal. In the final battle, the last two chefs must make a dinner using ingredients from their dream destination.