Because It's All For You
Unfortunately for the Hayashida newlyweds, their wedding day concludes in a nightmare when the bride Sayaka Hayashida (Hiroe Igeta), suddenly coughs up blood and collapses during the reception. The wedding photographer, Sapphire Sakuraba (Ryuya Shimekake), claims that poison was mixed into the celebratory champagne, meaning that the culprit is most likely one of the guests. The groom, Kazuomi Hayashida (Ryusei Fujii), decides to investigate, but as he begins to interrogate the guests, including Sayaka's friends and mother, he begins to uncover painful secrets about his bride's past and the people he thought she loved. This drama was based on the novel of the same name by Eiji Natsubara.