Because of Love
Tan Jing (Li Xiao Ran), a devoted single mother, struggles to care for her son Sun Ping (Mi Ke), who suffers from a congenital heart disease. Despite financial hardships, she remains positive and resilient. Doctor Nie Yu Sheng (Wallace Chung), dedicated to helping children with heart conditions, selects Sun Ping as his first patient for a groundbreaking surgery project. Their reunion reveals they were once lovers, sparking unexpected emotions. As Sun Ping undergoes treatment, Tan Jing and Yu Sheng navigate their complicated past and potential future together. Adapted from the novel "Loving You is the Best Time" by Fei Wo Si Cun, this is a 2022 Chinese romance drama directed by Liu Jun Jie.