Becker
Dr. John Becker goes through his daily routine of being a doctor, stopping at his favorite diner, and other various situations, all the while hating life and everything around him.
Becker is bombarded by sexual overtones throughout the day, beginning with a sensual dream that is interrupted by a neighbor's blaring music. Later, he teases Reggie when she abruptly confesses that jogging relieves her sexual tension.
Becker enters the diner to find Reggie in a rotten mood. After some prodding, she reveals that her ballplayer boyfriend just dumped her. Later, Becker finds out from a wacky, baseball-obsessed patient that Reggie's ex- boyfriend isn't a ballplayer at all.