Becoming Martian
To survive Mars, our species will need to evolve how we eat, drink, and build our homes. Will we need our genes to evolve as well?
Humans seem to be on the cusp of reaching Mars, but how did we get to this point?
Surviving Mars
Science may soon make the dream of traveling to Mars a reality, but how will we live once we get there? How will we manage our basic human needs of food, water, and shelter on a planet known for its barren surface conditions, high radiation levels, and toxic dirt?