Before 30
Four women navigate the glories and pitfalls of marriage and dating in their twenties - Temi, a high-flying lawyer under pressure from her family to settle down - Nkem, a confident, hot-tempered hustler - Ama, a kind-hearted romantic guided by faith - and Aisha, demure and devoted housewife to the ultra-rich, ultra-traditional Sheriff.