Behringer and the Dead - A Bamberg Mystery
Inspector Behringer has been posted to Bamberg to restore order and bring the idyllic town's criminals to justice. Understatement is his weapon of choice: Behringer is a crafty underdog whose gentle gaze conceals a razor-sharp mind. He's a stubborn individual, but not a loner, and can always rely on the staunch support of his team.