Being Ian
Kyle makes a deal with Ian to help him impress a girl by making a film about her.
Ian makes a TV commercial for his dad's store and everyone in the family wants to direct! Grandma Kelley confesses she has a Home-Shopping problem.
Because of a lack of baby pictures, Ian assumes he's adopted and wants to get to the bottom of it.