Bella Calamidades
A story of a beautiful, passionate woman named Lola, who is an outcast in a town dominated by superstition. Convinced that she brings misfortune to everyone, Lola shies away from other people. When her hiding place is discovered and a series of freakish events inevitably leads to tragedy, she returns to her hometown. Heartbroken and fearing for her life at the hands of the villagers, Lola hopes one man's love and another's generosity can change her life. No one trusts her - except for the man who truly loves her.