Best Bite in Town
As Mayor of Flavortown, Guy Fieri entrusts Noah Cappe to take two Food Network chefs to towns he hasn't tackled yet. They each present their favorite dish from popular local restaurants to a panel of expert judges who will crown the best bite in town.
Guy Fieri dispatches Noah Cappe on a mission with celebrity chefs Jet Tila and Tiffani Faison to explore the food scene in Clarksville, Tennessee, where they sample pizza, pasta, BBQ and cheesecake to find out which restaurant has the top dish.
Guy Fieri assigns his friend Noah Cappe to bring chefs Aarti Sequeira and Joe Sasto and check out the dining scene in Tulsa, Oklahoma, where the trio tackles Italian and Caribbean cuisine, banh mi sandwiches, delicatessen fare and elevated cowboy cooking.