Bethenny Ever After
Now that she's a wife, mother and entrepreneur, former "Real Housewives" star Bethenny Frankel finds her life moving at warp speed. While busy trying to expand her business venture into new areas, Frankel still needs to find time to focus on motherhood and her marriage.