Betrayal
The Fairy Tale
Based on the hit podcast, Betrayal is a love story in reverse. Jen thought she was getting a second chance with her college sweetheart, Spencer, but after watching him being led away in handcuffs, she realizes the man she married may be a monster.
Duplicity
Once Spencer is arrested, Jen deals with the aftermath of the accusation and makes a dark discovery about this former teacher of the year’s extracurricular activity. Numerous women say they have fallen victim to Spencer’s manipulation and some speak out.
Spencer's former student, Rachel, shares the story of sexual assault that led to his arrest. Other former students and colleagues discuss Spencer’s disturbing behavior that went undetected. Jen tries to pick up the pieces of her shattered life.