Beyond Evil
The discovery of an unidentified human skeleton raises unsettling possibilities. Dong Sik drags Kang Min Jeong back to town from a Seoul nightclub.
Ju Won's suspicions about Dong Sik's involvement in the case intensify. The emergence of a mysterious cell phone places Ju Won in a tight spot.
Coming up empty with Dong Sik's interrogation, the police root around Yoo Jae I's butcher shop. Ju Won makes an explosive statement to the public.
A fight breaks out as Dong Sik prevents Kang Jin Muk from being taken advantage of. Oh Ji Hun is confronted about the night of the disappearance.
Ju Won agrees to Jin Muk's request to carry out his own unofficial investigation. Do Hae Won moves to put an end to the case and protect her son.