Beyond the Check: Worker Owner Edition
Beyond the Check is a documentary series about worker-owned restaurants. We find the most hidden local gems in the country and showcase the story of the establishment, the chef/owners, and of course cook & try some of the best dishes they have to offer.
Purple Chopstix
Beyond the Check is a documentary series about worker-owned restaurants. On this episode, we are in Athens, Ohio to eat at Purple Chopstix. Run now by Aysha and Gabe Fisher. The restaurant is a family heirloom going on three decades!
Beyond the Check is a documentary series about worker-owned restaurants. On this episode we are in Savannah Georgia, to meet with Chef Pat at the iconic Noble Fair Restaurant to cook up some French-inspired cuisine.
Beyond the Check is a documentary series about worker-owned restaurants. On this episode, we are in Bluffton South Carolina to hang out with Chef Richard and Aly Rogers at the one and only Pour Richards.
Beyond the Check is a documentary series about worker-owned restaurants. On this episode, we are in Wilmington Island Georgia to meet with Chef Mir Ali at his Restaurant and Bar Lilli's.
Beyond the Check is a documentary series about worker-owned restaurants. In this episode, we are in Whitmarsh Island Georgia to cook up some burgers and fun with chef Page at the Corner Grill.
Beyond the Check is a documentary series about worker-owned restaurants. In this episode, we are in Hilton Head South Carolina to hang out with the fantastic Chef Amanda and cook up some Italian treats at Pomodori Italian Eatery.