Beyond the veil
Beyond the secrets
Zizi warms up to Kassim and they begin to explore an interesting relationship. Hanifa and Ahmadu’s relationship becomes rocky. Baddie has a shocking revelation at Naima's spa, The man she thought she was falling in love with has big secrets she uncovers. Na’ima goes on a date with Amir. The girls catch up over lunch.
Na’ima gets bad press about her spa. Baddie makes a crazy announcement on social media. Zizi and Kassim’s relationship grows, The minister begins to sense tension between them. Hanifa and Ahmadu's arguments reach its peak. Naima gets a call from her Lagos PA and is informed that she has to make a trip to Lagos. Hanifa confronts Ahmadu about secrets in their marriage.
Na'ima and Mathew spark off romantic feelings from the past and reveal to each other reasons for their break up. Baddie meets with Sadiq's first wife, Sadiq starts to reveal his dark side. Zizi pays Kassim a visit and finally lets her guard down. Hanifa reveals to Ahmadu that she can afford university without him.
Hanifa and Ahmadu try to figure out their financial dilemma. The girls are cold towards each other. Zizi loses a family memeber. Na'ima decides to go back to lagos to be with mathew but is faced with a major obstacle. Surrayah leaves town. Baddie tries to enjoy her wedding without her girls being by her side. Sadiq reveals his abusive side and baddie is trapped.