Beyond Time's Gaze
In a post-apocalyptic world ravaged by divine awakening and blood rain, Xu Qing awakens alone, surviving only through scavenging and practicing the art of spiritual cultivation as he tries to find his family. After a chance encounter with Lei Dui, a kind-hearted scavenger, Xu Qing experiences warmth and belonging for the first time. However, when Lei Dui is captured and brutally murdered by a sinister organization known as Night Owl, Xu Qing embarks on a quest for revenge. As he continues to build his cultivation strength, he attracts the attention of the Seven Blood Pupils sect, eventually becoming a bounty hunter – but will his thirst for vengeance lead him away from his original desire to reunite with his loved ones? This animated series was adapted from the web novel of the same name by Er Gen.