Bia
Fascinated by a melody, Bia attempts to find the mysterious musician; Manuel approaches Mara, thinking she is the girl singing at the party.
Bia learns that Manual heard her sing at the party, but he mistook her for Mara; Marcos makes an offer to Alex; Carmín takes revenge on Bia with a video.
The day to showcase the videos has arrived and Bia has trouble finishing the one she is recording with Daisy.
Bia finds out that Manuel is the guy on the piano and Manuel realizes that Bia is the girl with the mysterious voice; however, Manuel avoids her to not get between her and Alex; Carmín and Alex plan to shoot a video together.