Welcome to Earth Welcome to Earth
Will Smith crosses the Serengeti to catch one of the greatest migrations on Earth. He discovers the superpower of big groups of animals when they come together.
On the trail of tiger sharks in the Pacific, Will explores the power of smell and discovers that scents link ecosystems around the world.
Will Smith travels to Namibia and discovers that the vast, empty desert is full of hidden, invisible wonders. Everything is on the move: life, the earth and even the cosmos.
Will Smith confronts and overcomes his fear of nature in one of the most alien environments on the planet — the powerful and unpredictable white-water rapids in Iceland.