Big Fish Man
World record-holding angler Jakub Vagner would die for fishing and has come close more than once. Watch him embark on extreme fishing expeditions to the most remote regions of the world.
Jakub Vagner's on a fishing quest to three of Europe's largest rivers, in the hope of catching a giant wels catfish and reclaiming a world record.