Big Fix Alaska
When a financial crisis hits Jim’s Equipment Repair, the team bands together to tackle jobs on land and sea in hopes of making payroll.
Jim hires Duane’s archnemesis Todd Anderson and then goes on an adventure to fix a hydro-locked Thiokol Snow cat.