Bike Builds with Aaron Colton
Follow stunt rider Aaron Colton as he finds, rebuilds, restores and then races different types of motorcycles at various Moto events.
Riding a mint Honda 125
After a gruelling 18 days working on his Honda 125, it’s time to see how well it runs. While Aaron Colton is no professional racer, Day in the Dirt is far and away his favourite event of the year.
There’s nothing more fun than a perfect pit bike. Watch pro stunt rider Aaron Colton turn a secondhand Honda CT70 into a stunning minibike that’s ready to rip.
Aaron Colton gets back to the street with his latest venture in completing a project build of the classic Honda Hawk RC31. The bike's transformation goes from Garage 93 to slicing through Malibu.