Bizarre Murders
A young teen disappears from a small American town. Then several years later, he turns up, in Europe. But is it really him? And if not, what happened to the young teen?
A Washington man hires a sleazy amateur hitman to kill his wife. And when she turns the tables on her attacker, the gaping holes in their master plan are revealed.