Jiro and Kotaro have finally made it into the Special Zone, no small thanks to Mimiko. But they soon find their welcome less than promising. With his reputation as the vampire who fought against the Kowloon, hero of the savage wars, the presence of the Silver Blade has raised quite a bit of interest. The Company wonders if he can be recruited, the vampiric leaders ponder his intent even as they test his skills, and all the while Jiro and his brother haven't even found a place to live yet.