Blade Man
The CEO of a gaming company, Joo Hong Bin (Lee Dong Wook) is feared by his employees for his arrogance and anger issues that stem from his poor relationship with his oppressive father. Hong Bin is still hung up on his first love, but the relationship failed due to his father’s interference. As a result of his psychological pain, Hong Bin developed a strange condition where sharp, spiky blades erupt from his body when he’s extremely upset. His already keen sense of smell also grows stronger, and as he tries to track down his first love through scent, he finds Son Se Dong (Shin Sae Kyung), who somehow smells the same as the woman he loved. To his surprise, Se Dong isn’t afraid of him, even in his darkest moments, which fascinates Hong Bin. Will Hong Bin manage to heal his trauma with Se Dong’s help?