Blood and Wine
Juanjo gets into a fight in jail. Aurora goes to Roberto's beach apartment with Serena, who tells her to forget about Juanjo.
Smith tortures Juanjo to try to force him to say where he is hiding the drugs and money. Roberto hires Aurora in Matías's project.