After suffering a devastating loss of a loved one, these individuals go to unimaginable lengths to uncover the truth and seek justice for heinous crimes that had long since gone cold.
The Secret
The 1999 murder of a 17-year-old sends shockwaves across a rural Kentucky community. When the police investigation stalls, her family vows to solve it themselves. But in their long hunt for justice, they discover that evil is sickeningly close to home.
The murders of two young boys puts a tragic end to their short lives, but kickstarts a lasting friendship between their mothers. When the case goes cold, the women begin their own quest for answers.
A young mother's disappearance in 1979 is initially deemed the result of a catastrophic airplane crash. But for her daughter the story doesn't add up, and a seemingly open-and-shut case turns into a 22-year murder investigation.