Bloodline
Trouble starts when oldest son Danny Rayburn comes home for the 45th anniversary celebration of his parents' hotel in the Florida Keys' Islamorada.
An accident exposes old wounds, complicating the already difficult situation between Danny and his family.
With Robert's condition uncertain, Danny re-considers staying in Islamorada. Meg's personal and professional obligations become overwhelming.
The family adjusts to Danny's new role at the inn. John and Marco discover a burned boat connected to their murder case.
A sudden tragedy unsettles the Rayburn clan. While searching for evidence in his case, John finds something disturbing from the family's past.
John wants to keep Danny in the fold, but Danny learns an awful truth about the past. Meg takes on a new client. Kevin's personal life takes a turn.