Bob the Builder
A heavy storm causes a lot of damage, bringing down trees, telegraph poles and fences. Bob’s in great demand but he can’t be in two places at once.
Bob’s streaming cold threatens to stop a major resurfacing job on the main road into the village. Traffic’s being redirected so that the work can be completed in a day but who’s going to supervise the team of machines if Bob’s ill?