Bomber Boys
Baker Flight
In episode two, we follow the trials of Baker Flight as they struggle to adapt to the discipline of military life.
Baker Flight recruits begin training in a Tiger Moth. After the flight, the crew are ordered to prepare their barracks for a surprise visit VIP inspection from the original Lucky H crew.