Bookaboo
Meet Bookaboo, a world famous rock puppy who tours the globe with his bandmates, Paws and Growler, playing drums to packed stadiums of adoring fans. Just one hitch. Bookaboo can't play without a story a day! Luckily celebrity guests drop backstage on his Bookabus to share their favorite books and coax him back onstage. Read along to illustrated books animated in this story time fun.