Following the journey of the first generation of children whose entire upbringing has been shared online by their parents often to millions of people, with some families earning millions of dollars.
Birth of a Kidfluencer
Mormon OG family vloggers Madison and Kyler Fisher made it big by streaming their family life to the world. Childbirth, birthday parties, it seems nothing is off-limits. But years in, life in the public eye takes its toll.
As content moves away from family fun and towards trending pranks, the McClures and Fishers struggle to keep growing their channels. One family learns the hard way what happens when you push the line too far.
The Fishers launch a new business and the McClures hit a major milestone for their channel. Daisy hopes Ethan’s little brother Jade has a future as an influencer. After more than five years, what impact does this life have on each family?