Boss Nails
Turn Up at Tippie Toes
Dana Cody runs one of Miami's hottest nail salons, Tippie Toes. Hoping to raise the profile of her shop, Dana hires Nuni, an Instagram famous nail artist, but the staff are not quick to welcome him.
A VIP Baby Shower Client has Dana thinking about the next steps in her own life. Meanwhile, tensions heat up at the salon when hothead Rod challenges newcomer Nuni to a nail-off.
The salon is reeling after Nuni's outburst at the nail competition and both he and Dana question his future at Tippie Toes. The crew heads to a strip club to solicit new clients and Dana worries that their antics will hurt Tippie Toes' reputation.
Drama turns up at Tippie Toes when Dana rehires an old employee who has talked trash about the salon. Meanwhile, things get sticky when Dana tries out her newest nail product.
After Rod walks out on a client, Dana is forced to intervene to get to the bottom of Rod's latest antics. Meanwhile, things get steamy when Doneita and Paige plan a girls' night out for the Tippie Toes ladies.