Boss Boss
A new political force enters the race with only a few weeks until the primary. When the City Council stands in Kane's way, Kane and his crew will have to flex their political muscles to stay on top. Meanwhile, Meredith gets some unsettling news that adds to her growing suspicions that her husband's keeping something from her.
As Zajac's campaign gains momentum, Kane has problems adjusting to his new medical reality. An embarrassing media storm catches Governor Cullen off guard while Miller stumbles upon a story that seeps much deeper than he imagined.
Kane finds himself starting to lose control, both politically and personally, as his supporters begin to question their confidence in him. Zajac ventures into uncharted territory while campaigning as Miller continues to dig for answers.
After long-buried information resurfaces, Kane and his camp find themselves battling the media for control of public perception. With the primary just around the corner, they'll have to pull out all the stops to contain the situation and keep the upper hand.
Kane takes an unannounced break from City Hall as his political image hits an all-time low. The election looms and he'll need to enlist the help of others to weather this storm. Kitty, at an emotional impasse, makes a bold move while Meredith, increasingly suspect of Kane's behavior, seeks opportunities of her own.