Boys Who Cook
In a charming seaside guesthouse in Japan, the owner (Tomochika) has a unique approach to helping guests: they must cook their own breakfast using her carefully selected ingredients and recipes. Taisei Shima (actor name) arrives seeking courage to confess his love to a flower shop woman, and through preparing a colorful breakfast, he gains insight into his feelings. As more guests like Oribe Yoshinari, Yamada Kent, Sakata Ryuichiro, Ken Shimazu, and Kihara Rui arrive, each will discover how cooking breakfast can help them solve personal challenges and transform their lives. This innovative culinary journey becomes a metaphor for personal growth and self-discovery. "Boys Who Cook" is a 2022 Japanese drama series directed by Nao Nomura, Saki Michimoto, Jimbo Haruaki, and Natsuki Nakagawa.