Breaking Limits
Speed skating and snowboarding: two sports that make humans go faster without an engine. How does technology help make the difference between silver and gold?
Speedskating
Speed skater Beorn Nijenhuis and presenter Julien Chang visit laboratories to ask how does technology help to make the difference between silver and gold?