Bridgerton
Diamond of the First Water
Daphne debuts on London's marriage market, while Simon, the eligible Duke of Hastings, returns to town; a new gossip sheet penned by Lady Whistledown sets high society atwitter.
Shock and Delight
Simon's apparent courtship of Daphne angers her brother, Anthony, and threatens to ruin the match he made; Marina opens up to Penelope.
After Daphne catches the eye of a royal suitor, she turns to Simon for advice; Lady Featherington tries to browbeat Marina into marriage.
Daphne receives a stunning gift from Prince Friedrich but soon courts scandal at a ball; Eloise seeks to find Lady Whistledown's true identity.
To fend off scandal regarding their garden escapade, Simon and Daphne make a personal appeal to the queen; Marina's scheme to get married dismays Penelope.
Daphne discovers how uninformed she is about lovemaking on her honeymoon; Colin reaches a decision about Marina.