BTS BRING THE SOUL: DOCU-SERIES
The year is 2018 and 21st-century pop icon group BTS has been busy – expanding their world tour of LOVE YOURSELF to Europe and interacting with ARMY everywhere they have gone. Now it is time to take a closer look at how the BTS members feel as they experience some of the most exciting moments of their careers. We go behind the scenes to see how the members prepare for some of the biggest performances of their lives. Where do they look for inspiration? How have their relationships developed over the years? What have been some of the highlights of their pop journeys so far? It’s time to find out – as the members tell previously untold stories!