BUILD-DIVIDE -#000000- CODE BLACK
In a city where the King reigns supreme, your strength in Build-Divide determines everything... There is a rumor circulating in Shin Kyoto. "Anyone able to defeat the King in Build-Divide shall be granted whatever their heart desires." In order to challenge the King, one must first enter the battle known as Rebuild. There, they will have to complete the "Key." The young Teruto Kurabe vows to defeat the King so that he can get what he longs for. He, with a little guidance from the mysterious Sakura Banka, dives headfirst into the Rebuild Battle.
Teruto now has eight chips in his possession after claiming victory against Naomitsu. Sakura goes to meet Teruto so they can find Rebuild Battle challengers. When she gets there, she discovers that Hiyori has asked Teruto to give her special Build-Divide training. Teruto refuses at first, but reluctantly accepts after Hiyori entices him with his favorite foods. The three head toward the school store and make an unexpected discovery. Meanwhile, a girl asks Ishinome to take her to Teruto. Ishinome agrees knowing that something interesting may happen and sets a trap to lure Teruto. What is the girl’s objective?
One day, while Teruto is resting in his tent, an injured Naomitsu collapses in front of him. Sakura asks him what happened, and he explains that he just battled Dairo Keisen, also known as the "Card Professor," who is a researcher of Witchcraft Medicine. Naomitsu fought Keisen because he heard rumors that Keisen was involved in dangerous human experiments and that someone powerful was supporting his shady activities. With each member having their own intentions, Teruto and his team embark on a journey to battle Keisen.