Bungo Stray Dogs
A Certain Bomb
Despite joining the Armed Detective Agency, Nakajima lacks convection that he'd be of any use. Just as he's about to bid the agency farewell, a bomber takes over the agency with one of the agency employees as his hostage...!
Now an official member of the Agency after passing their entrance exam, Atsushi is assigned to his first case right away with Tanizaki and Naomi. Though deceptively simple on the surface, there's more than meets the eye...
Though saved from the Port Mafia by Dazai's intervention, Atsushi feels responsible for bringing trouble to the Agency's door. Rather than risk another attack because of him, Atsushi decides to leave the Agency and makes a call to the Port Mafia...
After repelling the Port Mafia's Black Lizards with deceptive ease, Atsushi is tasked with accompanying Rampo to a case. Skeptical of the self-dubbed great detective who seems to lack all common sense, Atsushi is about to witness Rampo's ability first-hand...
The Agency investigates a series of disappearances in Yokohama. Kunikida enlists the help of a hacker named Taguchi Rokuzou, but all they find are photos of the victims and mention of a mysterious figure called the Azure Messenger. They follow the trail of clues to an abandoned hospital...