Burton My Turn
In this season of Burton My Turn, hosted by Selema Masekela, we dig deep into five uniquely inspiring stories that will reshape your perspective of snowboarding.
Zeb Powell
Hear Zeb tell his story as he spends a day in Aspen, Colorado, sharing his infectious energy with our interview host, Selema Masekela, who learns that Zeb likes to do things differently.
Meet 13-year-old Ukrainian Dima Luchkin, snowboarder and war refugee. Host Selema Masekela travels to the Alps to hear his family's story and learn about the peace they've found through snowboarding.
Host Selema Masekela heads to Whistler, BC, Canada, to discuss Jiayu's unlikely origins and how she hopes her snowboarding journey will inspire China’s next generation of riders.