BuzzFeed Unsolved
Conspiracy enthusiast Ryan covers notorious unsolved cases and investigates haunted locations in an attempt to prove to Shane and other skeptical friends that there's more than what meets the eye.
The Mysterious Deaths of Tupac Shakur and Biggie Smalls
Ryan and Brent explore the thrilling theories surrounding the mysterious deaths of legends Tupac Shakur and Biggie Smalls.
Join Ryan and Brent on the hunt for clues and suspects as they delve into the chilling mystery of the Zodiac Killer's reign of terror.
Ryan and Shane take an in-depth look at the perplexing case of the Sodder children's disappearanc and unravel the truth about the Micelle Von Emster case.
Ryan and Shane unravel the mystery of the Boy in the Box as well as the unsolved case of a missing family.