Cafe Kilimanjaro
San Ha (Viini) and his high school friends Ji Ho (Choi Si Hun) and Chan (Baek Jin) discover their passion for music when they decide to start a band. Initially driven by youthful enthusiasm, they soon learn that turning their musical dream into reality is far more challenging than anticipated. After graduation, life pulls them in different directions, with San Ha working part-time and losing touch with his friends. Just when he's about to give up hope, his bandmates return, reigniting their shared ambition. They rent a practice space from an inexperienced coffee shop owner and recommit to pursuing their musical goals together. Despite numerous obstacles, their unbreakable friendship and determination fuel their journey to make their band successful. This is a 2020 South Korean drama about friendship, music, and chasing dreams, directed by Kim Kwang Eun.