Call of the Night Call of the Night
Ko’s new companion, Nazuna, could offer him dark gifts and a vampire’s immortality. But there are conditions that Ko must meet before he can sink his teeth into vampirism, and he’ll discover just how far he’s willing to go to satisfy his desires.
Three's a crowd when Ko invites Akira to hang out with him and Nazuna late one evening.
How does Nazuna make money, anyway? Ko is about to get the inside scoop on her (very suspicious) business, but first he’ll need to make sense of his complicated emotions.
Ko doesn’t need a mirror to see his reflection. It’s staring right back at him in the form of Nazuna’s latest client.