Canada in the Rough
Canada in the Rough features the majestic mountains of British Columbia, the endless horizons of the open prairies, the mysterious bogs of Newfoundland, the mystical boreal forest of Ontario's Canadian Shield and the desert-like beauty of the high Arctic. We take our cameras across our vast and wondrous land to bring you a hunting experience you won't find anywhere else.
Paul Beasley is waterfowl hunting the duck factory of Manitoba with 'Dirty Lake Outfitters.' He's in for some exciting duck and goose action as he hunts the early season flocks.
Kevin Beasley is taking his father Ken to the infamous moose mecca of Newfoundland. Ken's in for a treat as he hunts with Northside Outfitters and Adventures.