Canticos
Canticos pairs nursery rhymes from all over the Spanish-speaking world with adorable animal characters to create educational music videos. Kids can learn simple vocabulary words, numbers, the days of the week, and more, in English and Spanish!
It's Sammy's birthday and the little chickies, Ellie, the elephant, and more of Sammy's friends have all come together to celebrate Sammy's special day.