Car Matchmaker
Superhero Car
Spike helps a freelance graphic artist find a car cool enough for a superhero and safe enough to get him to Comic-Con.
When a couple can’t agree on a car, they turn to Spike for help; and a little marriage counseling.
A collision at the high-speed kart racing school nearly derails Spike’s plan to help a car show model find the perfect ride before her wedding.